läängesen

Ojoj, nu va det ett tag sen jag bloggade. Har inte haft tid bara!!

Idag har jag vart ledig, eller ja jag har tvättat och vart på ge-kås. Skulle städat men vår damsugare är på rymmen. Undra vart den kan vara, och undra när den kommer tillbaka. Om en stund kommer helena hit till mig en sväng!!

Ibland undrar jag vad folk tänker med? Vissa kommentarer som flyger ur personens mun, borde inte flyga ut på det sättet. Om man är smart så formulerar man om vissa kommentarer innan dem hoppar ur munnen. Hmm..
Sen så vill jag flytta från denna håla, vill bara inte bo kvar här. Men dock inte lika långt som jimmy vill flytta. Man måste ju kunna få barn och hundvakt någon gång inte åka 1000mil innan. Fast å andra sidan hade det vart mysigt att bo typ i Jämtland. Men ja vet inte, som sagt lite väl långt.
Förstår inte vad det är för behov personen i fråga är ute efter,  jag funderar och funderar men jag kommer aldrig på något bra. Det finns en person som jag inte hade ont av innan, men varför i hela världen?? Vet inte ens om det är varje dag.. Svartsjuk? Hmm.. Eller bara ute efter något.. Sen önskar jag mig att internet inte alltid skulle finnas till, i alla fall för vissa personer. Om jag ställer en fråga till dig och du blir arg på mig för att jag ställde den frågan, vad betyder det då? Sånna grejer funderar jag också på, men inte alltid jag kommer fram till något bra..

Tror inte ja ska skriva mer nu, men ja är så trött på vissa saker så snart får det vara nog!

Jul jul strålande jul.. Hoppas julen blir bra i år. Hoppas även att vi snart flyttar, Ha det så bra..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0