Äntligen....

Freeedddaaagggg!!! Och jag är ledig i helgen hela till och med. Woohoo ;)
Är återigen på jobbet, vilket resulterar i en tidig säng ikväll. Har jobbat tidigt hela veckan och kan säga att jag är helt aptrött ;) Men det där med att gå och lägga sig i tid är en annan sak!

Dagens projekt!
Kanske inte ett projekt men det slog mig en tanke att om mamma och pappa hämtar Oliver och Mantha på dagis (Mantha är hemma) så kan jag åka hem till dom en sväng sen och min kära kära mor kan lägga slingor i mitt hår. Blonda ;) Tänkte jag skulle bli höstfin i håret, det ska ju i lite mörkare slingor också men det vet jag min mamma vägrar! haha.. Hon kanske vägrar med det ljusa slingorna också men det hoppas jag inte hon gör.

Har jag sagt att jag blev utbjuden på dejt av en snubbe som brukar vara på jobbet? Alltså han tankar ganska ofta etc. Haha han har inte en chans men det är lite kul :P

Igår blev jag erbjuden ett till jobb, men tackade nej eftersom jag har det bra där jag är med fastanställd mm.
Zumba toning vad det igår med och herre ... va det vart skojigt! det roligaste med zumban på torsdagar är att vi dansar med och utan hantlar. Så nu blir jag snart super stark med!

Nehe får väl göra det som ska göras så får ni ha det så bra sålänge!

hejjhopp


Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja nu blev det ju ingen färgning i fredags men jag gör det gärna en annan dag! Puss

2011-09-18 @ 15:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0