Fredag och helg..

För vissa är det helg i alla fall, men inte för mig. Jag jobbar fredag-kväll, lördag-kväll och söndag fm.
så min helg kommer måndag och tisdag då jag är ledig!!

Blev ingen tripp till Ronaldo igår, så det blir på tisdag istället. Idag har jag vart flitig. Hälsade på mamma på fm med Oliver och Mantha sen åkte vi direkt till dagis. Jag och Mantha åkte hem och jag tog på mig träningskläder och så började vi gå in mot ätran i fullfräs :P Gick hem till svärföräldrarna och drack ett glas vatten för att sedan ta våran cykel hem. Mantha blev jättetrött så bra var väl det. (Vi tävlade påvägen hem och Mantha kom etta) :P
Duschade och gjorde mig iordning, lagade mat, åt, drack en kopp kaffe för att sedan ta mig vidare mot jobbet. Så nu är jag här, och skall då jobba till 21:30!! Härligt.. NOT. Men thats life.

Jo på tal om träning mm så har jag nu gått ner 5,1kg på fyra veckor + lite till ;) Så jag känner mig hel nöjd med allt. Går på Zumba tis och tors, sen tränar jag hemma på maskin, cyklar och promenerar med Mantha lilla!!'

Ni får alla ha en bra helg för det ska jag ha, även om jag jobbar ;)

byebye ;)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Flitig som en myra är du! :-)

2011-09-10 @ 12:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0