Ledig

Idag är jag ledig och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Just nu sitter jag hemma hos mor och far! mamma tjatar på mig att vi ska åka till gekås.. hmm ja vi får väl se hur det går med det!

Igår hade jag en fruktansvärd mardröm.. Fy sjutton säger jag bara!! Men när jag kom till jobbet va det lugnt och hade till och med fått löneförhöjning=) Är man duktig så är man. haha ;)
Nehe jag orkar inte sitta här egentligen heelt slut,
Ikväll blir det Zuuuummmmba =) weeiiihhoooo!

Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jaså du, mamma tjatar ;-). O du din mardröm gjorde att jag var livrädd, ensam här hemma igår kväll/natt! Lite läskigt att gå ut med hundarna när det är becksvart och din läbbiga dröm i bakhuvudet. Jag som inte brukar bry mig om mörkret..... Hoppas Zumban blev bra! Puss

2011-09-23 @ 10:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0