Torsdag

Det va inte igår ja bloggade.. Tänkte försöka ta tag i det och börja blogga på "riktigt".
Dock tänkte ja inte blogga så mycket just nu, jobbar ju och får väl fixa lite grejer innan chefen kommer!! ;)

Idag blir Oliver 17 månader, tiden har gått så fruktansvärt fort. Kan inte riktigt fatta vart min lille kille tagit vägen! Han har blivit så stor. Nu kan han prata också, han babblar på för fullt hemma. Både "riktiga" ord och sitt egna lilla språk han tror vi förstår.
Han verkligen älskar bilar, gräsklippare mm. Det bästa han vet är nog när han får sitta i framsätet vid ratten och låtsas köra våran bil ( eller morfars ;) )

I alla fall så har min älskade bror åkt till Kanada och kommer inte hem försen den 15 Januari 2012.. Känns konstigt att han är så långt borta.. Men hoppas han får det kanon iaf!

Jag har tagit tag i träning och sånt nu, har faktiskt gått ner 4 kg på 3 veckor inte helt tokigt :P Ikväll blir det Zumba och jag längtar såå.. Helt sjukt kul!

Den ena hästen åker till ett nytt hem idag tyvärr! känns helt galet konstigt.
Min stora pålle ska jag och mamsen hälsa på förhoppningsvis nästa vecka.

får skriva mer lite senare.
Ha en kanoners dag!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul att du kommit igång med bloggen igen! Puss

2011-09-02 @ 18:14:12
Postat av: hanna

Ja :P jag hade ju tänkt försöka blogga lite nu :P puss

2011-09-06 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0