Jisses va längesedan!

Det har ju hänt en hel del sen jag bloggade sist. Vet att jag har sagt att jag ska ta tag i det många gånger, tänkte nu även göra ett försök till!! Annars får ja väl ge upp ;)
Jag jobbar nu på b-linc i Falkenberg, trivs som fisken i vattnet! Allt är ganska rörigt på jobbet fortfarande nytt!! Både för mig och många andra samt att Nelly är nytt för oss alla!
Tänkte bara skriva lite kort idag, måste sova snart!
Upp tidigt och jobba å sen ska jag RIDA!
Gick ner i källaren, hämtade en grön låda, och känslan av att välja ut ridkläder gjorde mig lite tårögd!
Har inte ridit på länge, men ack vad jag saknar det! Tror det är det som saknas i mitt liv!
Människor som inte har en hobby kommer inte förstå. Alla har inte en hobby och det är helt okej! Men när man lämnar något ifrån sig och sen när det är dags igen, den känslan är den bästa! Jag känner mig nästan hel!
( den bästa känslan för mig va att föda barn) men det kan ja ju inte ha som en hobby, så där efter kommer hästarna!..
Ja de va de ja ville säga ikväll!
Sleep tiggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0