Underbara väder!

ÄNTLIGEN har sommaren traskat hit.
Idag har min underbara vän Jimmy varit här en sväng, hur bra som helst. Var evigheter sen vi träffades sist, så det va allt på tiden. Suttit på balkongen och solat och tjötat en massa skit. Fick väl suttit ute i alla fall en timme innan lilleman vaknade och ville ha sällskap.
I morse va jag hos hästen och red, mor min fick passa lille plutten. Kusinen min va också där och pussade på honom medans jag var ute och red. Tack mormor =) Även kul att träffa Anna lilla igen...(Kusinen)
Nu har Oliver somnat, han har inte sovit speciellt mycket under dagen, mest pratat och legat nakenfis ;) Kissat på mig två gånger med. Sånt som händer.

Igår var det ju också kanon väder. Jag och babe gick upp till hans pärons hus och lånade gräsmattan några timmar för att gotta oss i solen. Men Jimmy klippte gräset istället. Så jag låg och stekte i solen och hade Oliver i sin vagn i skuggan. (Hans föräldrar är på kreta) Hur gött som helst, älskar sommaren. Fick nog lite färg med. Jimmy brände sig på ryggen...Haha...
Till kvällsmat blev det potatiskroketter med bearnaissås, vitlöksbröd och så grillade vi karréskivor. Mumma...

Nu tänkte jag göra mig något att äta, lite små sugen på mat. Dricker även min alkoholfria öl ;)

Byebye

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är jag som ska tacka! Det är så underbart att få vara med i utvecklingen så mycket! Oliver är en underbar liten kille, som bara växer o växer, tiden går så fort!

2010-06-04 @ 20:40:48
Postat av: Hanna

puss

2010-06-05 @ 22:33:15
URL: http://slurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0