Nu va det ett tag sen jag skrev.

Kanske inte så intressant, men så ligger det till.

Vi ska ju flytta från huset nu, så vi letar lägenheter. Känns inte så roligt att flytta från hus till en lägenhet, men så är de bestämt.
Om han bara kunde söka jobb lite flitigare så hade de också varit till hjälp, så förhoppningsvis dyker de väl upp ett jobb som han får?!

Igår va jag duktig. Först så va jag ute och cyklade med zamantha en halvtimme och sen en promenad i skogen en timme. Kändes riktigt gott efteråt.

På kvällen så va vi bjudna till mor och far på middag, jag åkte själv, vilket ja altid får göra. INTE speciellt roligt.
Som tur va så va min bror och hans familj där också. Elliot mitt älsklingstroll =)

Nu ska jag forsätta med mitt kaffe, ha en toppendag.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: louise

snuffsan :=) det är iallfall alltid kul o träffa dig sötis! puss kram

2009-07-21 @ 17:34:03
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0