Eftermiddag

Dagen började väl sådär..

Har mått illa hela tiden och haft ont i magen.
Men skulle vart iväg och tränat idag, men som sagt så mådde jag inte så bra. Så dagen blev annorlunda.
Va på Ge-kås med mor och sen på skobo. Fick förtidig julklapp, ett par stövlar, och en jacka, Kanon. Måste ju ha något att växa i nu när magen sväller! Skönt också med nya skor. Så fler julklappar blir det nog inte.
Sen fixade jag stallet etc. Sen en mysig promenad i skogen med alla hundarna. Att Manta njöt. Det gjorde ju de andra hundarna också.
Kändes bra att få träna lill snuffa, va ett tag sen nu.

Nu har jag även ätit lite nudlar. Gott. Får se vad som händer sen.
Mysa kanske, ja med mig själv i så fall.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0