Helgen

I fredags så kom helena och hennes man hit ;) det va väldigt trevligt. Vi spelade biljard och hade trevligt. Igår hände det inte så mycket på dagen, va hos hästen och gjorde iordning han.
 Sen på kvällen åkte vi till Marcus och käkade mat. Det blev tacopaj. mumsigt.

Sen kom vi hem på kvällen och Jimmy fick se sista kvarten på fotbollen, men Sverige losade och han blev arg. Jag la mig i sängen, sen skulle Han ut på promenad bara sådär. Gillade inte det eftersom jag vet vem han träffade och inte nog med det i två timmar. Ja säger bara faan. Sen fattar han heller varför jag inte gillade det, men har försökt förklara. Det jag inte förstår är just varför??
Fick ut av det vadå? Jaja, skit samma..Har fortfarande inte fått någon förklaring.

Idag har jag i alla fall vart hos hästen. Tävlade faktiskt och det gick kanon bra. Han trodde nog att han var hingst när ja kom dit men lugnade sig. Haha..

Nu har jag städat hemma och håller på att tvätta, tänkte jag skulle laga lite mat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0