Kvällen

Idag har jag jobbat och stått i, kanske inte riktigt men de lät bra. Haha. Idag sa chefen till mig att ja får jobba helt från och med November. Det va skoj.

Idag har jag och min käraste vart på Ul. Hur gulligt som helst. Kan inte fatta att den ligger i min mage. Men det kommer nog snart att jag fattar de helt.
Den låg där och sög på¨sin lilla tumme och hoppade runt. Mysigt.
Nu känns de mer verkligt för J i alla fall vilket är bra!!
Mamma blev också alldeles rörd när hon såg bilderna.

Nu har vi precis ätit varma mackor. De va såå gott, och nu ska ja glo på tv..

Ha en toppenkväll.


Kommentarer
Postat av: louise

sååå underbart!!puss

2009-10-08 @ 12:46:48
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0