Morgon

Vaknade för en halvtimme sen. Har nu druckit kaffe med Jimmy innan han ska iväg o jobba.
Nu har jag i alla fall fått att svar. Pratade med Madde igår med och det kändes bra, hon förstod vad jag menade. Sen nu på morgonen så frågade jimmy va de va och då sa jag att jag drömde en konstig dröm. Att han och Madde va på promenad. Haha.. Men det gillade inte han så han blev jättesur. och sen började det hela. Jag blir så trött..Så de är därför jag inte kan somna.

Varför ska man alltid överreagera? Varför inte bara säga att det va han som frågade henne om promenaden?

Nu ska ja fundera på livet en stund tänkte jag. Vet inte om jag kommer fram till något bra, men de vet jag sen!!

Ha en toppen dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0