Myshelg

Ja det kan man nog kalla det.

Igår jobbade jag halva dagen i alla fall, sen åkte jag raka vägen hem.
VI gjorde inte så mycket handlade lite, åkte på en rundtur och va ute på promenad.
Sen la vi oss i sängen vid åtta och kollade på film och myste.

Idag sov vi bort halva dagen, gick nog upp ur sängen vid halv ett. Knappt sent.
Sen drack vi lite kaffe och käkade frukost om man kan kalla det för det.
Sen bar det av till Falkenberg, åkte till stranden och promenerade med Zamantha.
Efter det åkte vi till Mor & far och hälsade på, fikade och åt mat.
Sen vidare hemåt. Vi va nog inte hemma försen strax innan sju, lagade lite mat medans Jimmy diskade.
Sen hoppade vi i säng och har nu kollat på Pride and Glory. Jättebra film.
Nu ska vi kolla på The International.
Lånade tre filmer av mina kära päron, så nu hinner jag inte skriva mer.
Jo, manta ligger under täcket och myser och jimmy gör varm oboy.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0