Torsdag.

Idag fick jag lite sovmorgon. Lediga dagen. Jag har plockat och gjort iordning lite i hemmet, känns alltid bra när man jort lite nytta hemma.
Efter att jag fixat hemma så åkte jag och manta till mor & far. Hovslagaren va där idag, vilket va bra eftersom att han hade tappat en sko i måndags. Hästen va i alla fall helt tokig idag, har nog fått en knäpp. Han va så galen i hagen i dag att han ramlade. Haha. det såg såå skoj ut, det hände liksom i slow motion så han klarade sig bra!!
räningen gick inte så bra i början men nu när ja tänker efter är jag nöjd.
På söndag blir det tävling, målet är att komma runt banan. Ska bli skoj.¨

Nu har jag ätit lte mat. Skruvmakaroner och falukorv blev det, sen blev han sur för ja undrade varför han inte tog en tallrik till mig. Men det är bara en pyttsak. Så de gör inget!!
Ligger faktiskt i sängen, är så slapp och seg känner jag. kollar på singing bee och tänkte jag skulle kolla på inlåst kl 21.00 vi får väl se om jag fortfarande är vaken då.

I morgon blir det att rida igenom hästen sen jobba, och på kvällen kommer Helena och hennes man ;)

Ha en bra kväll och natt
Natti Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0