Söndag, slappar dag?!

Hej hopp.

Ja är verkligen kass på att uppdatera min blogg, men jag ska försöka att bättra på mig..

Vaknade i morse av att hunden ville ut och kissa, men ja vägrade gå upp så de fick j göra. Sen va tanken att vi skulle gått på promenad men så blev det inte heller, utan jag åkte hem till mor och far och hämtade mina skor som jag glömt där. Fixade även stallet eftersom att ingen av dom va hemma.

Nu är J iväg och fiskar med totto, kände inte för att följa med så ja fixar tvätten och sitter och latar mig vid datorn.

Har du funderat på hur ditt liv ska se ut? Har du drömmar och abitioner?
Livet blir inte alltid som man tänkt sig. Inte för mig i alla fall. Men mina drömmar och mål tänker jag fortfarande satsa på.

Nu får jag nog hämta lite mer kaffe och sen gå ner till tvätten igen!

Ha en toppen dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0