Söndag

Det har vart en slapp söndag idag.

Igår var det partaj hos min kära bror i Borås. En lyckad kväll med mycket god mat.  Calle är lik sin far väldigt duktig på att laga mat. Det är nog bara jag som inte kan laga mat av syskonen, men jag lär mig säkert. Folket som var med igår var väldigt trevliga, kul att träffa lite nytt folk. Stannade över natten och fick sova i Elliots säng. Tur man inte dricker nu, slipper bli så dålig. Men o andra sidan var det roligt att se alla andra när de druckit!!
Vaknade väl 9 i morse av att louise började städa. Inte det roligaste att vakna till.
Sen åt vi mys frukost och sen drog jag mig hemåt.

Nu sitter jag och kollar på tv har precis kommit hem från Åsa & Tobbe mycket trevligt tt träffa dom.
Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är ju lätt att låta bli att ex dricka när man väl bestämt sig lr hur? Som du sa i ett tidigare inlägg, livet blir inte alltid som man tänkt sig så man måste ju kunna vara flexibel. Men att ge upp sina drömmar är något man alltid kommer ångra, så tummen upp för att du kämpar för att inte ge efter! Du e underbar!

2009-09-28 @ 13:11:42
Postat av: louise

Va`?? gillade du inte att jag började städa så tidigt hihih.. men gud vad kul vi hade, det var längesen jag skrattade så mycket åt ingenting, el vad säger du mohahaha puss psuss

2009-09-29 @ 11:52:39
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0