trött ala massor

Oliver somande vi kvart i tio idag, sa då till mig själv at nu ska jag gå och lägga mig. Jag kom till sängen, men lik förbannat har jag inte somnat ;)
Haft en ganska så slapp dag. Piss tråkigt väder, så har inte vart ute speciellt mycket. Emelie kom på besök innan och det gjorde så att tiden gick fortare. Mycket trevligt..
När jag skulle kvällspissa Manta nu så ville hon sticka efter en stackars katt. Men hanna hon skrek så högt att hon helt enkelt inte följde efter. Haha. Men grannen hörde nog. På tal om granne. En av våra grannar hon står alltid i sitt fönster och glor när man är ute med hunden. Känner bara att man vill strypa tanten. SÅ fruktansvärt  irreterande. Precis som att hon håller koll så man plockar upp efter sin hund. Hon behöver väl inte stå där varenda j*vla dag. SUCK säger jag bara.

(om ni undrar varför texten under korten blev så konstiga, så är det för att det tangentbordet inte riktigt hänger med. Gör mellanslag och hoppar lite som det vill)!!

Nu SKA jag sova.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Mormor

En slappdag får man unna sig ibland! Puss

2010-06-09 @ 12:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0