12 Maj

Tröttere än tröttast idag.  I natt har det inte blivit mycket sömn. Oliver har haft såå ONT i sin mage så att vid fem i morse valde jag att gå upp helt istället för att ligga i sängen varannan timme. Nu ligger han tvärs över mina ben på mage (givetvis) och GUUD va han har pruttat, så bra. Klart att lilleman måste vara trötter med eftersom han också vart vaken. Men han har nog fortfarande lite ont.
Snart ska jag iväg till hästen, suck. känner inte alls för det just nu. Bättre ja åker nu för i Em ska vi till BVC och sen ska jag SOVA när lillen sover..
Har är fortfarande lite snuvig med, men det är nog på bättringsvägen hoppas jag!!!

Va ute på en långpromenad med Linda igår med. Var nog ute i en och en halv timme i alla fall. På kvällen så kollade jag på tv. Min tv tittarkväll på tisdagar. Den börjar kl 20 och slutar 24. Först är det Ugly Betty, sen kommer desperet housewives efter det kommer Cougar town, sen är det paus till 23 då Navy CIS börjar. Myys!! ;)

Igår hittade vi ett hus/gård för uthyrning. Det ligger mellan Ullared & Älvsered och vi ska kolla på det, på lördag. Så förhoppningsvis så är det något bra och vi får hyra det =)

Våran lilla Zamantha va hos veterinären igår med för jag upptäckte att hennes tand inte va riktig, så den ska hon operera bort på fredag. Vi ska vara där vid halv nio och hämta henne senare på dagen.
Så hon kommer att få en söt liten glugg ;)
Hon fick även sin vacinspruta när vi ändå va där. Och så duktig hon var.
Veterinären sa nästan samma kommentar dem sa till henne förra året, "Va glansig och fin hon är i pälsen" Tack så mycket ;)

Nu måste jag göra mig färdig, ha en toppendag.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0