Fredag

Får väl ta mig i kragen och blogga lite då.
Oliver har vart sjuk han är fortfarande inte helt frisk än, hostar och snorar fortfarande. När han va som sjukast fick han sova i våran säng bara för att slippa springa tusen gånger med nappen plus att han vaknade för han inte kunde andas riktigt och hostade som en tok. När han va på bättringsvägen fick han sova i sin egna säng igen och det gick bra i 3 dagar. Nu bara vägrar han att sova i sin säng, eller ja han vaknar och gallskriker sen somnar han igen och så håller det på hela nätterna. I går bestämde ja mig för att inte ta upp han för han SKULLE sova i sin säng. KUL fick nog 3 timmars sömn i natt, om ens det. klockan 5 i morse orkade ja inte mer så jag tog upp han (han var vaken) satte mig i soffan och han fick mat och lekte en stund. Strax innan sju somnade han och sover än. Men va ska man göra orkar och vill inte ha det såhär varje natt.

Idag ska ja till hästen och fixa och dona sen vid fyra ska jag färga håret och lägga slingor. Gött med lite förändring. Är nog alldeles för trött för att blogga, kan inte tänka klart. så jag återkommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0