Ap dålig på att blogga..

Ja, nu va det ju ett tag sen jag bloggade.
Det som hänt. Det har varit jul och nyår och vi hade kanon på både jul och nyår. Julafton spenderades först hos svärföräldrarna, sen åkte vi hem till min mor och far. Stannade till kl 02 sen vidare hemåt, vilket ledde till sängen.
Nyår va vi hemma hos oss, vi hade lite vänner här käkade och hade sen roligt hela kvällen fram till 06. Ganska så sent blev det där ja, sen upp vid åtta och ge oliver mat.

Vi ska flytta till hus, ska börja "renovera" det efter helgen. Ska bli såå kul att fixa det precis så som man själv vill ha det. Ska tapetsera, lägga golv mm.  (bilder kommer)

Jimmy är pappaledig så jag kan jobba. Han ska vara hemma hela januari, sen jobba hela februari sen får vi se hur det blir. Tänkte skola in oliver på dagis när han fyllt ett år. Så vi båda kan jobba.

Oliver har utvecklats enormt mycket. Han kryper, går utefter möbler, vinkar, klappar händerna, står stadigt. Säger mamma tro det eller ej.

Ja detta är väl ungefär det som har hänt.

Nu ska jag äta frukost ;) ha det nice.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormors älskade solstråle! Alltid lika glad :-) Puss på er

2011-02-01 @ 10:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0