Flitig idag

Jag och oliver gick upp strax innan nio idag. Oliver åt lite välling och jag drack kaffe och stoppade i mig en avokado! Busade i soffan, läste bok och myste. Sen fick jag för mig att städa. Tog fram dammsugaren och började, Oliver åkte efter med sin bil och hade roligt. Fick diskat och städat huset innan han skulle till dagis. Sen va det ju faktiskt dags för dagis och när jag hade lämnat han ringde jag några viktiga samtal, gick ut på en halvtimmes skogspromenad men Mantha. Mantha sprang in i skogen och när hon kom tillbaka STANK hon skit. Hon hade rullat sig i bajs!! Hon luktade så fruktansvärt illa så det blev ett bad i en sjö (vilken sjö vet ja inte) Sen väl hemma så fick hon sig en rejäl omgång i duschen med massa schampo. ;)
Efter det hade klockan visst blivit kvart över tolv, då va det bara att ställa sig vid spisen och göra en matlåda till jobbet.
Stekt kycklingfilé med en massa sallad blev dagens lunch! Kissa Mantha och ta en cigg sen åka och jobba.

Så nu är ja på jobbet vilket jag har vart det senaste 3 och en halv timmarna. Ätit min goda lunch och tänkte jag skulle beställa lite grejer till jobbet. Jobbar till 21:30 och tämkte fördriva tiden med att göra iordning massa grejer på jobbet. Storstäda och som sagt göra min beställning!

Så ni får ha en fin kväll!!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0