mätt och belåten

Nu har jag precis smaskat i mig minm atlåda jag hade med mig till jobbet. Har gjort allt jag behöver göra på jobbet så egentligen skulle jag ju kunna gå hem! Eller? ;)
Men det kan jag ju inte så jag får stå här och se dum ut bara :P

Idag gick vi upp vid strax efter tio då oliver vaknade, jimmy la han halv sju igår och vaknade strax efter tio. Han sover himla bra måste jag säga. Kan ju inte klaga direkt att han sover för lite och att vi aldrig får sovmorgon, för det får vi ju. Hela veckan har Oliver sovit till 10:30 och tidigt i säng. Han är bara heeeelt underbar!!

ikväll blir det nog inte många knop gjorda. Vi är bjudna hem till Marcus men eftersom jag sluter sent och lilleman redan sover känns det inte som en bra idé. Så vi blir hemma och myser framför en film istället!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Mormor

Så härligt när de sover så gott! O ni blir bortskämda! Hoppas ni får en mysig kväll. Puss

2011-09-11 @ 16:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0