wopidopidoo...

Igår va jag och min kära mamma i Varberg. Oliver va ju givetvis med oss eftersom att jag va ledig. Vi strosade runt i affärer och fyndade lite. Oliver åt för första gången på mc donalds. En happy meal med morötter istället för pommes :P Innan hemfärd gick vi in på bolaget och handlade lite.
Mamma prata så himla gott om ett vin så jag va bara tvungen att köpa det för att senare på kvällen pröva det! Tänk va gott det va, hon hade heeeelt rätt. Men innan vinet slank ner så va det dag att skaka på rumpan. Zuuummbbaa!!! Det är så sjukt roligt. Visserligen vart jag inte taggad till 1000 igår men svettigt blev det iaf.

I morse så ställde jag mig på vågen och vips 66,4kg. =) inte illa pinkat, Haha.. det går neråt iaf vilket är bra. Egentligen behöver jag väl inte gå ner mer, men ett par kg till skadar nog inte!
Skulle cyklat i morse innan jobbet men det blåste något fruktansvärt så jag hoppade över det, får bli en promenix med vovve och barn när jag kommit hem.

Har inte speciellt mycket att göra just nu på jobbet. Har gjort allt jag skall göra för dagen och nu inväntar jag alex så att jag har någon att prata med. Blir ju ding av att bara prata för mig själv :P

Så ha en fortsatt bra dag alla!

tjingalong

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysig dag vi hade igår! O fyndade gjorde du ju! O kul att du gillade vinet, lite farligt gott dock ;-). Hoppas på en mysig dag tillsammans snart igen! Puss

2011-09-14 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0