God Morgon

Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska blir klart. Tänkte jag skulle ta en kopp innan jag åker idag. Först hade jag tänkt att städa innan jag åker och tränar, men jimmy har inte gått till jobbet än, s jag vill inte störa. Får helt enkelt göra det när jag kommer hem. Ska träna tidigt idag så härligt, för då hinner man med så mycket!

Om vi hinner ska jag och mamma ut med hundarna i skogen idag med.

Igår jobbade jag hela dagen. Ganska lugnt.. Efter jobbet så åkte jag och Zamantha faktiskt upp till hundklubben, vi har inte vart där på jättelänge, och det var jätteskoj! Manta blev så glad, vi övade massa olika saker. Sen efter 1 och en halv timme åkte vi hem och då var manta jättetrött.

Nu ska jag dricka kaffe och sen vidare. Ha en bra dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0