Lediga dagen!!

 Idag är man ledig, så otroligt gött.. Just nu sitter jag men Manta och äter frukost. Vi gick upp för en liten stund sen bara.

Idag hade jag tänkt att jag skulle plocka iordning lite i hemmet, ser ut som ett bombnedslag.
Sen när jag är färdig med det skall jag och Zamantha åka till mor och far, där ja först ska rida Trillan sen tvätta henne. (hon är såld) Sen ska jag ge min häst mat och sen vid 16 ska vi åka och träna.

Nehe nu får jag sätta lite fart. Kommer ju ingenstans med maten.

Ha en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: louise

oh vad elliot kommer bli ledsen nu när inte att träffa trillan mera..

kram

2009-10-01 @ 13:04:13
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0