Midsommar Helgen

Midsommar helgen spenderade vi på Bolmsö, det va kanon skoj. Det var Jag, Jimmy, Oliver, Åsa, Tobbe, Melvin, Moa, Helena, Krille, Mickan, David, Linda, Magnus, Thomas, Lena, Christoffer Sen kom även Helena och Roffe från Stockholm som vi träffade där förra året. Hur kul som helst.
Men i år sov vi i stuga, och det va gött..
Här är några bilder i alla fall..
haha påväg till Bolmsö
Jag och Jimmy på ditvägen

Tobbe
Tobbe lilla

Midsommardagen. Åsa och Jimmy
Midsommardagen Åsa och Jimmy

Moa och Oliver
Moa och Oliver

Mongo mickan o david
Mickan och David

Linda pigg o glad
Helena och Åsa
Linda på bilden över, sen Helena och Åsa som promenerar.

Jag och Helena påväg till Bolmsö

Gänget på Bolmsö
MAT Jag, Helena, Åsa, Tobbe och Krille


MATMAT

Jimmy och Krille
Krille och Jimmy

jag helena o hd roffe :P
Helena, Jag och Roffe

Kommentarer
Postat av: Mormor

Midsommar med god mat och gott att dricka tillsammans med vänner, det är så det ska vara! Och det ser verkligen ut som om ni hade det så!! HÄRLIGT! Puss

2010-07-03 @ 10:18:07
Postat av: Mormor

Glömde säga att du får hälsa Helena att det går inte att dölja längre ;-). O det ska hon inte göra heller! Pussar

2010-07-03 @ 19:19:34
Postat av: hanna

Det ska jag göra, men d vet hon säkert redan, hon e tjock:P puss

2010-07-29 @ 08:17:54
URL: http://slurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0