Helgen!!

Har tagit det allmäntlugnt i helgen. Har solat och bara myst. I Fredags gick familjen ut på en liten promenad och satte oss på en gräskulle och myste. Vi kastade maskrosknoppar till Manta så hon fick jaga dom. När jag skulle kasta upp en åt Manta (som om du spelar brännboll) så fick hon en smäll av mig. Alltså när jag kastade upp knoppen så hoppade hon efter den samtidigt som jag skulle smälla iväg den med handen, så därför fick hon en smäll. Haha, stackaren. Men jag fick igen för jag satte mig på huk (precis vid kanten av kullen) och då hoppade hon upp med tassarna på mina axlar så att jag så att jag flög bakåt och gjorde en kullerbytta. Jaja, så kan det gå.
Sen senare på em åkte vi hem till Åsa och Tobbe, käkade god mat och tjötade en massa skit.

Lördags så solade jag åter igen, (måste ju få lite färg) medans Jimmy jobbade hos Miche. Sen på kvällen gjorde vi väl inget vettigt alls. Jo Jimmys päron kom hit en snabb sväng för att hälsa på lilla oliver.

Söndags så åkte vi till Ullared, gick in på NetonNet och fick köpt oss en babywatcher eller va det nu heter och hur det nu stavas.

Idag måndag har jag vart och ridit ska strax åka till apoteket och köpa droppar till lilleman så nu hinner jag inte skriva mer.

Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att lillskrutten sover så bra om nätterna nu! O hästen går superfint! Du är så duktig! Pussar

2010-06-08 @ 10:43:33
Postat av: hanna

ja det är verkligen skönt. får man sovit lite grann;) puss

2010-06-08 @ 14:58:15
URL: http://slurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0