Sovmorgon

Idag fick jag sovmorgon, det var inte en dag förtidigt kan jag säga. Jag matade Oliver halv åtta när han vaknade sen fick Jimmy ta över. Tack kära du!!

Igår så fick lilleman ta sig ett bad och det tyckte han var lika roligt som vanligt. Efteråt fick han ligga naken en stund, jag la han på magen och efter en stund så låg han på rygg igen. Han vände sig alltså från mage till rygg igår, så sött =)
Vi bara va hemma igår och slappade framför tv:n, men vid elva åkte jag och hämtade Miche, Fidde och Jonas. Dom va bra i gasen. ;) Sen när jag kom hem så va klockan lagom till att kolla på saw 2, så jag och babe satt uppe till två och kollade på den filmen. Kollade på ettan igår, segt bara att filmerna går så sent på kvällen.
Jo, vi gick även en liten kvälspromenad med barn och hund. Mysigt..

Nu är det såhär att jag är så fruktansvärt trött på att det gör så ont nä jag ammar lilleman. (men bara på högra bröstet) Har pratat med Ammningsmottagningen i Halmstad och dom säger att mjölken har svårt att komma ut. Då har jag prövat allt för att det ska bli bra och funka igen, men det bara vägrar. Så jag har vankat fram och tillbaka om jag ska sluta amma helt eller inte. Men igår så köpte vi i alla fall ersättning. Ska sluta amma på höger och bara gå över till ersättning så småningom, får se hur länge ja orkar amma på bara vänster. Inte ens säkert att den maten räcker till honom. Egentligen kan jag lika gärna sluta amma helt, men eftersom vi har så mycket allergier kaske det är bra och fortsätta?!. Får se om jag orkar med de bara.
Sen är jag bara så trött på att må dåligt hela tiden, vet inte om det beror på att ag ammar eller inte, men är så less på att gå med ett fejkat leende hela tiden nu, vissa stunder kanske det inte är fejkat men hur kul är det då? Måste hålla humöret uppe för Olivers skull. Men INGENTING är roligt längre.. Är bara så trött på det. Därför också jag känner lite att jag vill sluta amma.

Nu hinner jag inte skriva mer. Have a nice day

Idag blir det SLAPP (igen)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilket beslut du än tar så blir det rätt! Huvudsaken är att du mår bra!! Puss

2010-06-20 @ 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0