The weekend

I fredags så åkte jag till Coffe (Cinas bror) och firade hans student. Oliver var hemma med Jimmy så dom fick lite egentid. Och jag själv framförallt. Låter kanske lite dumt, men man behöver verkligen lite egen tid när man har en liten att ta hand om. Så det var slappt och roligt! Sen på kvällen så lagade vi mat, kotletter mer ris och sås. Jonas kom på besök med och stannade nästan hela natten. Jag gick och la mig tidigt för jag var så trött och vi skulle upp tidigt. Jimmy tonade rutor i lördags på Nenads bil. Jag skulle egentligen ha följt med, men det vart lite struligt för dom så Madde va inte där. Kände inte riktigt för att bara stå där och titta på, så jag stannade hemma med manta och oliver.
Tanken var att vi skulle åkt med Helena och Krille och resten av gänget till Halmstad å käka. Men jimmy var hemma strax efter sju så det blev lite tajt. Cina kom förbi när hon slutade jobbet och stannade över en måltid ;) När vi hade käkat så gick Jimmy och bastade med david. Jag frågade hur länge ska du basta nu då? "Inte mer än en timme, för jag har inte bastat på länge" 3 TIMMAR. En fruktansvärt tråkig lördag hade jag i alla fall. Gick och la mig vid elva, Cina åkte halv tio och Jimmy gick ner å bastade vid 21. Men s kan det vara.
I går gjorde vi ingenting. Jo förresten Åsa och Tobbe kom hit på besök. Vi käkade på Grytan. MUMS. Sen fikade vi hemma. När dom hade åkt så la vi oss i soffan och där spenderade vi resten av söndagen. Kollade på en jättemysig film. (Tyckte jag iaf) Oliver sov nästan ingenting igår. Han sov kanske en timme under hela dagen. Han åt vid 18 och somnade strax innan 19. Sen sov han till ett på natten. Käkade lite somnade om igen.

Idag har vart en fruktansvärt seg dag. Det enda jag har gjort är busat med Oliver, sovit 2 timmar, vart ute på en liten promenad så att Manta också fick se sig runt om kring. ;) Nu sitter jag här väntar på att Jimmy ska komma hem så att jag kan åka till hästen... SUCK. Ganska så jobbigt att inte kunna ta sig någonstans. Jag gillar att ha fått gjort stallet på¨fm så att man kan hitta på massa annat senare. Men inte denna veckan, för Jimmyjimbob jobbar fm och vi har ju som sagt bara en bil för tillfället. Men det får gå an.

Nu vaknade skrutten och jag ska laga mat. SÅ have a nice eftermiddag ;)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är tråkigt när helgen inte blir som man tänkt sig framför allt om helgen är den tid som man egentligen bara har ledigt tillsammans. Hoppas kommande helg blir roligare! Hoppas ni hittar bil snart, inte kul att vara låst, eller hur? Puss puss

2010-06-16 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0