Tisdag

Igår hade jag och Helena en heldag tillsammans igen. Mesta tiden spenderade vi på Ge-kås. Herregud vad man handlar när man är där. Blir alltid mer än man tänkt sig men nödvändiga saker i alla fall. Efter det stora gula huset så åkte vi till apoteket, sen skulle jag till tandläkaren. Har inte vart där på 2 år, blev inte så dyrt som tur va 200kr tackvare mina fina tänder ;) haha... Efter det åkte vi hem till Lustorp, gav lilla Oliver mat sen vidare till Morup. Där stannade vi och käkade lite mat. Jimmy åkte dit direkt efter jobbet.  Och så stannade vi där ett tag sen åkte vi hem och lagade lite till mat ;) Vi är tjocka i denna familjen!! (Inside joke) mormor fick mysa med snutten med!! Tack mormor...

Om Jimmy läser denna blogg så vill jag bara säga att jag verkligen älskar dig något enormt mycket. Du är den bästa!!


Vart ute i solen idag heela dagen, älsklingen har vart hemma o v har myyst!!

Nu blir det tv ;)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är så mysigt att få vara ensam med snutteplutten! Puss

2010-06-18 @ 08:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0