Tuesday

Hoppla hoppla....
Min häst gick jättebra idag. Har börjat fatta galopp från skritt nu, första gången idag och det bara flöt på. Duktig häst.
Jimmy har åkt till jobbet, lilleman sover och jag sitter bra här i soffan.
Fruktansvärt tråkigt att det regnar, jag vill ha soool, så man kan vara ute lite mer. Ska i alla fall gå en runda sen när oliver vaknat och ätit igen. Nyttigt med frisk luft. Lite små jobbigt att han börjar bli lite förkyld igen bara. Hoppas det inte blir allt för illa.

Oliver utvecklas för var dag som går. Det är så himla roligt att se. Växer det gör han ju det med. Nu kan han hålla uppe huvudet riktigt när han ligger på mage t.ex. Hur söt som helst. Han ÄLSKAR sin färg glada skumgummiboll. Han ligger och skrattar hela tiden när han tittar på den. HÄNDER har han också kommit på att han har, och att han faktiskt kan styra dom ;) Nu är han överallt i ansiktet och pillar, tar tag i håret och håller faktiskt leksak själv och leker. Han tycker även att det är roligt med en leksak som man sätter på bordet som han kan pilla på när han sitter i knät. (för han kan inte sitta själv än) Min underbara lille gosse.
Men igår, usch vad jobbigt det var då. Han hade kolik heela förmiddagen och sen någon timme på em. Stackars liten. Han skrek så det såg nästan ut som om han skulle spricka. inte coolt. Vad gör man när han skriker så då? Det finns liksom inte så mycket man kan göra. Men han ligger gärna i knät på mage när han har ont. Han kan även gå med på att man bär honom, så handen masserar magen samtidigt.

Nu tänkte jag att jag skulle göra något annat än att sitta här, funderar på att föra över bilderna från kameran så att jag kan visa hur söt han är när han ligger på mage ;)
Japp, det får det bli.

see you in a while!!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hästen går bra för att du är så duktig och fokuserad! Det är underbart att du "är på banan" igen! Och din lille son, man smälter ju som smör i solsken. Oh ja visst, får så ont i hjärtat när han har magknip, man känner sig så maktlös. Men, som sagt, det är ju i alla fall skönt att han sover så bra på nätterna så du får vila/sova ordentligt. Puss

2010-06-08 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0