Va kan det vara?!

Det är tisdag idag och det innebär vadå? Jo HANNA´S tvtittarkväll ;)
Ugly betty, desperet housewives, cougar town sist men inte sämst NAVY CIS.
Det tråkiga är att serie nr 2 är sista avsnittet för denna säsongen.. SUCK. Kommer det säkert gå något dåligt vid nio bara för det!!

Har haft en hyffsat bra dag idag. lite slap and slow ;) haha inside joke...
Har vart på 2 månaders kontroll med lilleman. 6315g 60,5 cm han växer så det knakar.. När jag kom dit så bajsade han medans han satt i sin stol, tog upp han och vips så va hela han och stolen nerbajsade. Det JOBBIGA var att jag min glömska flicka, hade glömt att packa ner extra kläder.. Som tur var hade jag en jacka till honom så den, strumpor, blöja och en filt invirad runt benen pallrade vi oss hemåt ;) Snacka om knas. så ha ALLTID extra kläder i skötväskan. (bara jag som glömmer)

Snart kommer sötaste Emelie hit och myser med oss. Fast det blir bara jag och Manta hon får mysa med, Oliver sover nämligen. Men han ska ha ett mål till innan natten.

Så nu ska jag dra mig från datorn till tv-apparaten.

Have a nice evening!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0