6 Maj

Ja, natten den va kanske inte den bästa jag haft. Oliver har blivit såå förkyld att han har hostat och knappt kunnat andas i natt. Samtidigt som han försökt sova har han blivit arg för att han är så tät i näsan och hostat. Så denna natten har han faktiskt fått sova hos mig, vid min kudde. Han vägrade somna själv i sin säng, vilket han ALLTID gör när han har ätit vid tolv.
Sen va jag ju tvungen att vara vaken för att se så han andades hela natten med, inte lätt att vara förälder och så maktlös. Jimmy han sover som en stcok, han vaknar inte ens när lillfisen skriker, jag får liksom slå på honom för att han ska vakna. Men jag kan inte säga annat än att han har en sambo som är väldigt snäll som låter han sova hela nätterna (oftast), inte ofta jag har väckt honom för att han behöver ta sin son. Förutom när Oliver har skrikit som en tok, och kanske en enstaka gång för att blöjan vart full. Jag är så snäll. ;) Så jag ska egentligen inte klaga heller, men det måste jag ju ;) Han kan ju själv säga "självklart älskling så tar jag honom" Om han ändå hade vaknat då, lite strängt att alltid behöva slå ihjäl honom innan!!

Har även vart hos bm idag på efterkontroll och allt va så bra så. Känns faktiskt lite tråkigt att jag inte ska dit nu regelbundet, har blivit lite som en vana. Men jag får väl åka inom och säga hej ibland, och visa Oliver. Då har jag en anledning till att åka dit ;) Låter säkert helt knas att jag vill till min bm, men jag gillar henne.

Nu kom jag på att jag skulle ju steka bacon till min kära sambo, så han får mat i morgon. Så nu hinner jag plötsligt inte skriva mer. Måste även gå ut och kissa min vovve. (helst innan Oliver vaknar)

Så Natti Natti på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0