7 Maj

Oliver åt igår vid ca tio på kvällen och eftersom att han är lite sjuk så väckte jag honom igen vid två för att jag tyckte han kunde äta då. Sen vid fyra så gick vi upp igen och bytte blöja, men då gav jag honom ingen mat utan jag bara la ner honom i sin säng och då somnade han. Sen vid sex så vaknade han och ville äta. I vilket fall som helst, undra hur länge han hade sovit om jag inte hade väckt han vid två, eller så kanske han hade vaknat av sig själv runt den tiden i alla fall. You never know. Oliver mår bättre idag, men han är fortfarande lite snuvig. Det hjälper att ge han bröstmjölk i näsan!!

Har tagit en kopp kaffe med min underbara Heena, tack för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0