Hallelåja

Hej hopp.

Den 30 April hade vi lite folk hemma, blev en sen kväll. Men Oliver han sov till sex på morgonen.

1 Maj
maj maj måne jag kan lura dig till skåne, där finns en apa som kan lura dig tillbaka ;) haha.Jag, Jimmy, Oliver åkte först hm till Åsa & Tobbe, sen vidare ut till Arla för att kolla när korna blev utsläppta för första gången i vår. Kanske inte va riktigt som jag hade förväntat mig, men lite skoj va det allt. Klappade till och med en kalv, sen efter det luktade jag ko ända tills jag duschade. Vid halv femtiden åkte vi hem till min mor & far för att träffa "Orustborna" med familj. Det var en mycket trevlig kväll.

2 Maj
Det blev en slappar söndag. Härligt väder med promenad och sen solning.

3 Maj
Oliver fick bada han tyckte det va hur kul som helst. sprattlade som bara den ;) Annars en väldigt lugn dag.

4 Maj
Då var det idag ;) Jag och Oliver gick upp tidigtha vaknade bara en gång i natt och ville äta vid 2 sen sov vi till sex i morse. Vid åtta så åkte Jag, Manta och Oliver till hästen lite segt att gå upp tidigt. Men Jag tog min första ritt idag  efter fyra månader utan. Det va helt okej. Förvånande att jag inte "kissade" på mig när jag red, känner heller ingen träningsvärk än, men det kanske kommer. Vi la oss nog i sängen vid halv fyra sen gick vi upp vid fem igen. Det var behövligt..
Nu har vi i alla fall precis vart ute på en promenad det va gott, Manta fick busa med Gizzmo och lilleman somnade om.
Jimmy jobbar men är påväg hem nu för han är dålig, inte såå bra men va ska man göra?!
Jag tänkte i alla fall baka kladdkaka nu så hej sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0