Ingen sovmorgon...

Gårdagen, vad kan man säga om den?
Vi gick väl upp vid halv tio något sånt.. Åkte till hästen en snabbsväng, sen till apoteket, sen vidare hemåt.
Väl hemma satte jag på kaffe så kom Mickan över på en kopp. Hon skulle egentligen åkt och färgat sitt hår, men jag ville inte följa med dit, så det blev inget för henne. Men nästa vecka ser hon ut som ett stoppljus ;)

Sen kom Cina vid ett kanske, sen kom helena vi halv fyra. Drack lite kaffe och tjatade skit som vanligt. Helena var tvungen att åka igen vid kvart över fyra för hon skulle träffa sin halvbror. Men min älskade Cina stannade ett tag till =)

Det åskade och blixtrade som tusan här igår med, mysigt. Gött att den kvava luften försvann. Men vart är solen idag?
I alla fall. Vi gick på en promenix igår med, Manta rullade sig i skit så det blev en dusch för henne när vi kom hem. Hon luktade förbannat illa och var helt vit över ryggen. Det går så fort när hon slänger sig ner och rullar sig i skit. Äckliga vovve ;)  Jimmy var väl hemma vid sju kanske, gjorde biffar och pommes, mumsigt..
Sen gick vi på en lite promenix och betalde blöjorna vi köpt. Det är väl ganska mycket för pengarna, 2 pkt blöjor med 68 i varje och sen 8 st våtservetter med 68st i varje för 258kr. (från Libero) Tyckte det var bra i alla fall..
Kollade även på film i gårkväll. Tog det allmänt lugnt.

Denna dagen bjuder på?! Ja vadå, ingen sovmorgon i alla fall. Hade vart skönt någon gång med det
. Men nu har lillfisen äntligen somnat igen, i mitt knä, så jag ska gå och lägga ner han så jag kan gå ut med Zamantha plutt.
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0