Kväll

Jahopp, då va min kära bil såld. så nu ska vi köpa en billig pendlar bil, som Jimmy kan ha till jobbet fram och tillbaka. Sen kanske vi ska sälja den svarta bilen med och köpa en annan. Typ v70. (Jag vill i alla fall ha en v70) Men vi får se hur det blir med det. Kanske dumt att köpa en ny bil när vi ändå har en bra och säker bil som jag kan köra runt med :P
Har vart och ridit idag igen, mamma och pappa passade lilla Oliver. Myys.. Tack för hjälpen. På tal om oliver så sover han kanon bra nu. Jag ger sista målet vid halv tio-tio, sen sover han till 6 på morgonen. (kanske vaknar någon gång under natten och vill bara ha nappen). Min lilla älskling.
Min stora älskling jobbar i vanlig ordning. Men på onsdag är han ledig, va något som skulle göras på jobbet. Först ville dom att han skulle jobba dag på onsdag, men lite strängt att först jobba em/kväll sen börja jobba vid 7 igen. Så då fick han ledigt av jobbet.

I morgon ska vi på 2 månaders koll med plutten. Spännande.
Nähä, nu ska jag lägga mig på kudden, ska upp tidigt till hästen. Så Sov gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är alltid lika mysigt att få äran att passa vår lille prins! Hoppas ni hittar en bil snart, inte kul att vara låst! Lycka till! Pussar

2010-06-01 @ 10:15:18
Postat av: Hanna

jo de hoppas jag med på :P

2010-06-01 @ 15:34:36
URL: http://slurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0