myskväll

Igår så Var jag med Cina & Heena heela dagen, eller iaf från två till mitt i natten. Det var väldigt trevligt och mysigt.
Först var vi hos min häst så fick jag fixat med honom. (knappt tokig) Sen åkte vi hem to my place. Jag fick duschat och sen gick vi upp till affären och handlade lite grönsaker för att sedan hem igen och göra en romantisk middag. (Tacos blev det) MUMS!!
Sen tjajade vi ju givetvis en massa skit som vi alltid brukar göra.
Vid nio kollade vi på en KANON bra film. The prestige och käkade popcorn.

Oliver åt halv sex, sen somande han vid halv sju och vaknade inte försen vid kvart i tolv..
Hinner inte skriva mer han skriker som en tok..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0