Natti natti

Igår så va jag hos hästen, fikade hos mamma och pappa innan jag åkte hem. Mamma och pappa myste med lillskrutten och manta fick busa med dom andra hundarna..
Sen på kvällen fick jag åka in till akuten med Oliver för han hade fått lite feber, ringde 1177 och dem sa att jag skulle åka in. Han var inte som han brukade vara uten hängig, glansig i ögonen etc.
Men när vi kom dit så mådde han bra som en lärka igen. Ingen feber eller nått. Bättre åka en gång för mycket, än en gång för lite.

Jag och min kära sambo gick upp halv ett i em, va skönt att ligga så länge idag. Har även vart hos hästen och ridit, det gick kanon. Mamma stog ute vid paddocken med Oliver och kollade till honom medans jag red, men han sov hela ridpasset som han brukar göra ;)
Annars har dagen varit slapp. Myst med Manta och Oliver, kollat på mina favvo program och tagit det allmänt lugnt. I morgon eller torsdag får vi reda på om vi får hyra sället. HOPPAS HOPPAS!!!
Jo Jimmy fick sjortor av mig, han är så snygg i rött. Passade faktiskt i lila med. Min pudding!!
Men om han gillade dom riktigt vet jag inte. Han sa inte så mycket, men kräsen det är han..

Nu ska jag faktiskt sova, jimmy slutar jobba om ca 30 min. Så jag får mysa med Manta nu..
Ha det så bra

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0