OnSdAg

Natten va bra, lilleman vaknade vid tre och ville ha lite mat sen somnade han lika fort igen. Vaknade sedan vid fem och ville bara gosa med mamma så han fick somna hos mig och sen gick vi upp vid halv nio och åkte till hästen vid nio. Lilleman va vakem från halv nio till ett sen sov han till strax efter fem och somande igen vid kvart i sju. Vaknade vid nio och somande nu vid elva.
Myste jag med älsklingen innan han åkte till jobbet. Sen träffade jag Mickan och vi har i stort sett umgåtts hela dagen.
Nu när jag skulle nattkissa Manta så va det en ÄCKLIG jävla ORM innanför dörrarna. (bild kommer)
Så jag ringde till Jimmy så fick han ringa Christoffer som fick komma och kasta iväg den. (även om det bara vart en snok) ;)

Jo, har faktiskt vart duktig och tvättat idag med. Duktiga mig! ;) Nu ska jag bara storstäda också.
Har inte fått svar än om vi får hyra gården heller.

Nähä, nu ska jag bannemig sova.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du verkar inte sakna energi i alla fall!! Hinner med massor under en dag, men å andra sidan så har det ju alltid varit fart och fläkt i dig, 10 bollar i luften samtidigt. Gott o se gumman :-). Puss

2010-05-20 @ 11:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0