Tisdag

Gick upp vid kvart i sju för då ville Lilleman ha mat. Satt och matade honom i soffan samtidigt som jag kollade datorn, kände mig mer död än levande. Så sjukt trött. Iaf så åkte jag till hästen vid åtta och va hemma igen strax efter nio. Blev inget ridande idag för det är sjukt dåligt väder.
När jag kom hem igen kröp jag ner under täcket jämte Jimmy, kände att jag behövde lite värme. Somnade om så gott och vaknade igen vid kvart i elva.
Nu har man ätit frukost och lagt Oliver igen. Idag blir det slappt. Kanske ska till ungamammor sen vid halv två, men jag vet inte om jag orkar det idag.
Förmodligen ska jag upp till Emelie på Meandi-party sen vid 18. Kolla på massa bebis kläder ;)

Idag är det min tvtittarkväll i alla fall. Som vanligt ska jag kolla på Ugly betty vid 20.00, Sen vid 21.00 kommer Desperate Housewives, 22.00 Cougar Town, 23.00 Navy CIS. Sen blir det godnatt ;)

Bye

Kommentarer
Postat av: Mormor

Inte konstigt att du är trött idag efter en så späckad dag igår! Hoppas din tvtittarkväll blir mysig och avkopplande. Pussar

2010-05-25 @ 21:23:29
Postat av: hanna

Den va kanon :P

2010-05-26 @ 22:56:47
URL: http://slurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0