Trallalalala

Idag har jag vart med mickan nästan hela dagen.. Har inte gjort något vettig över huvud taget. En slapp dag med massa åska och regn. Suttit på balkongen och druckit kaffe kaffe kaffe..

Jimmy skulle inte jobba idag för han som han jobbar med var sjuk och Jimmy får inte jobba själv i fall något händer. Så en fullbetald dag men inte vara på jobbet, de är bra! Men han jobbade hos Miche (eller fortfarande) idag så han kan vara ledig på lördag istället.

Nu ligger jag i sängen och myser med min son och min hund, lyssnar på mysig musik och bara njuter!!!

Peace out!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: ELlerhur!! Hur gött som helst :)



Inte visste jag att du hade en blogg, vad roligt :D

2010-05-20 @ 23:36:13
URL: http://pinksugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0